reklama

Ty, kdo máš trápení

Vlastne by sa to malo volať EVERYBODY HURTS - SOMETIMES. Ale angličtina v názve je pre nás segregovaných autorov zakázaná. A bude to vlastne O mačkách a ľudoch. Aj ;)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Je skvelé mať priateľov

: keď som bola nešťastná z neúčasti ľudí na Chromíkovom Referende o rodine, priateľ - a brat - ma utešil: podľa internej štatistiky je percento občanov, ktorí chodia pravidelne na nedeľné bohoslužby ešte nižšie ako bola účasť na referende, takže to bol vlastne úspech! Bola som v šoku - veď moje kostoly sú vždy plné do posledného miesta. Chodiť do kostola je predsa úžasné. Už len samotné putovanie je čas nečakaných stretnutí a zážitkov.

Aj včera: pri chodníku ležala krásna tigrovaná mačka - ako naša. Akoby len spala. Evidentne sa o ňu niekto dobre staral. Určite na ňu doma s nádejou čaká - márne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže som na omšu prišla neskoro, večer som išla na opravák, takže ma nasýtili až 2 svieže privítania v pôstnom období. Navyše ma po dlhých rokoch pustil sadnúť jeden fešák. Celkom ma to v pocite vlastnej mladosti zaskočilo, tak som sa zmohla len na: "Veď ja nie som tehotná". "Ale áno", odpovedal mi s úsmevom :D Tak som to radšej prijala bez ďalších hlavolamov.

 

Po strhujúcom povzbudení o boji vztýčeného medeného hada proti pozemským jedovatým počas frustrujúceho 40-ročného putovania, MYŠIACH, kontraproduktívnom múzeu osobných hriechov, nevyhnutnom vypnutí šumov, naladení sa na príjem a nedočkavej odpúšťajúcej otcovskej Božej láske sa cestou domov na mňa z rádia nalepila ešte aj starožitná REMovka Everybody Hurts (1992!).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Podľa internetu vraj bola vyhodnotená ako najdepresívnejšia pesnička. Nechápem prečo - na mňa pôsobí úplne naopak: naplnila ma pokojom.)

Tá zrazená mačka mi vtom pripomenula naše milé mačky, ktoré sa tiež nevrátili domov. Je zvláštne domýšľať si, čo je dnes s nimi. Istoty nám robia dobre

. A tak som si nevdojak predstavila naše mačky, keď boli choré, slabé a neisté. V tom ťažkom čase sme ich ešte lovili a napchali do malej prenosnej klietky, aby sme ich mohli zobrať k veterinárovi. SAmozrejme autom, v ktorom nikdy neboli a ktoré hučalo a hýbalo sa neznámym rytmom. Potom ich v cudzej miestnosti vzal do rúk úplne cudzí Holokožec (alebo ktovie, ako mačky nazývajú ľudí) - možno dokonca so stopami psa na plášti! No stres na stres - niet divu, ak mačka v smrteľnej úzkosti začne bojovať z posledných síl a do krvi dodriape aj vlastných.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pritom naposledy stačilo, aby veterinár mačiatku pomasíroval bruško, spriechodnil tým zablokované vylučovanie, kvôli ktorému "ochrnulo" na 1 labku a prestalo jesť. A Krivko bol zachránený.

Nie sme trochu ako tie mačky? Tiež nevidíme za roh, keď nás "Osud" bolestne priškripne

, lebo nás potrebuje zbaviť nevhodného frajera, po 20 rokoch zachrániť z ubíjajúceho zamestnania, uľaviť ubolenému dieťatku, diagnózou spomaliť workoholickú samodeštrukciu, padnutými preferenciami zobudiť z driemania na vavrínoch, ... a preniesť na nový re-ŠTART

 

Bolí to a ľakáme sa, že je to koniec nášho sveta. NIE JE! Spýtajte sa svojej ROdiny. A svojich priateľov a kolegov: každý máme svoje trápenia a svoje krízy - finančné, zdravotné, vzťahové, pracovné ....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď sme hore, podajme ruku tým, čo práve zúfajú.

Keď sme dole, prijmime ruku a povzbudenie od tých, čo to už majú za sebou.

A hlavne od Toho, ktorý už bol aj ukrižovaný.Nevzdávajme sa! Nie sme v tom sami!

Veď Everybody Hurts - Sometimes :)https://www.youtube.com/watch?v=ijZRCIrTgQc

 http://www.azlyrics.com/lyrics/rem/everybodyhurts.html

 

PS ospravedlňujem sa za tie neskrotené odseky :(

Toto nie je WYSIWYG no more :(

Vanda Rybanská

Vanda Rybanská

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná 3D matka. Bola som šéfredaktorkou obecného spravodaja a protikorupčnou občianskou aktivistkou v samospráve. Nezávislou obecnou poslankyňou. Spoluzakladateľkou ZOMOS. Lobistkou v parlamente. Kandidátkou do parlamentu za OĽaNO v 2012. Asistentkou predsedu Igora Matoviča. Ako 47. kandidujem za OĽaNO zas. Zoznam autorových rubrík:  zdravotníctvoVláda občanovsamosprávaPolitičky, politici a politikaSpoločnosťNedeľné čítanieViera a RKCMédiávoľby NR SR 2O12

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu