reklama

Zachráňte "Teplého Janka"! Od RP. A predčasnej smrti?

Štvanica na samaritána Štefana Kuffu, nášho poslanca OĽaNO, za jeho názor, že homosexuáli potrebujú pomoc, vyvolala lavínu komentárov nekontrolovaných vášní, názorov, argumentov a vylovených štúdií. I najsprostejších nadávok ad hominem. Ako už viete, som na čísla - takže najviac ma šokovalo tvrdenie, že homosexuáli v registrovaných partnerstvách sa dožívajú o 24 rokov menej ako heterosexuálne páry. Veď to je o tretinu kratší život!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (86)

Homosexualita nie je moje hobby- na rozdiel od samosprávy, zdravotníctva a antikorupcie. Bohužiaľ, vďaka mľaskaniu médií pred PRIDEom sa tejto téme nedá nikam uniknúť. Netolerancia a nepravda ma opäť dohnali k myši. Dojali ma fotky "sobášených" párov na sobotnom PRIDE- teda chlapcov- koľko majú rokov? 16? 18? Veď sú ešte deti! Čo vedia o živote, keď sa už zahrávajú s celoživtným záväzkom? A čo vedia o sexe? Všetko má svoj čas, všetko má svoj vývoj. K mladosti patrí experimentovanie- aj na pokraji zdravého rozumu. Mnohí heterosexuáli sa ani v 30-tke necítia zrelí na vážny vzťah a manželstvo - nieto na otcovstvo. Ale to neznamená, že sú homosexuáli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo vedia homomanželčatá o homosexualite? A o jej rizikách a následkoch? Mnohé detailné bezservítkové indície ste mi dali v diskusiách k (môjmu) blogu a napokon i analýzu, podľa ktorej "zosobášení gayovia a lesbičky žijú o 24 rokov menej než tradične zosobášené páry. Štúdie ukázali, že roky fajčenia skracujú život fajčiara od 1 do 7 rokov.

Dánsko je krajina s najdlhšou históriou manželstiev gayov počas rokov 1990-2002. Zosobášení heterosexuálni muži zomierajú priemerne vo veku 74 rokov, zatiaľ čo 561 párov homosexuálov zomiera priemerne vo veku 51 rokov. Vydaté ženy zomierajú priemerne vo veku 78 rokov v porovnaní s lesbičkami, ktoré zomierajú vo veku 56 rokov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V Nórsku zosobášení heterosexuálni muži zomierajú v priemere vo veku 77 rokov, kým gayovia vo veku 52 rokov.

„Znížená životaschopnosť homosexuálne žijúcich je typická a významná,“ hovorí Dr Cameron.“To isté o skorej smrti je evidentné z úmrtných certifikátov v USA. Vzhľadom k značne zníženej životaschopnosti homosexuálov deti v škole by mali byť jasne a dôsledne varované pred homosexualným životným štýlom oveľa viac než pred fajčením. Tie školy, ktoré zavádzajú pro-homosexuálne osnovy by mali prehodnotiť svoje priority.“ "

Toto je kruté tvrdenie. Byť homo, tak som už teda vo finále - a to som ešte neoženila ani 1 dieťa! Ani s ním neoslávila prvú výplatu! Ani neochutnala sladký dôchodok! Ani ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nepoznám novšie ani slovenské analýzy. Ale vieme, že vyse 60 perc. HIV pozitivnych (u nas) tvoria homosexualni muzi.

Preto neprekvapí, že sú považovaní za rizikovú skupinu a teda "od roku 2005 bolo najviac prevenčných snáh sústredených na

  • ľudí poskytujúcich platené sexuálne služby,

  • mužov majúcich sex s mužmi a

  • injekčných užívateľov/ľky drog."

Poznáme i príbeh nezabudnuteľného gay priekopníka Fredyho Mercuryho (+45). Príbeh veselého=GAY živého striebra, čiže ortute-ktorá je ale jedovatá.
To je za hrsť inšpirácií, ktoré ste mi poskytli na úvahu. A možno sa zamyslíme viacerí: porovnanie fajčenia a homosexuality považujem za veľmi inšpirujúce a potenciálne poučné v prevencii i dopadoch na verejné zdravotníctvo- ak sú škandinávske výsledky potvrdené. Ak máte prestížnejšie a aktuálnejšie info, budem zaň vďačná.
Poučená z krízového vývoja po minulom blogu pre istotu rekapitulujem: keďže nemám piáno a debaty sú inde nezvládnuteľne široké, zhromaždila som tu len 3 citáty (a 1 spomienku), na ktoré ma zaujíma váš názor. Svoj ešte nemám. Mám len zvyk zastavovať každého, kto skáče hlavičku do (podľa mňa) prázdneho bazéna. Aj za cenu, že mi vynadá za zasahovanie do jeho vnútorných záležitostí. Veď pár nádaviek znesiem. Nezniesla by som pocit viny za jeho nevedomé tvrdé pristátie.

Doplnenie 10:15: 4. faktom, ktorý patrí do tejto kapitoly:ako som zistila vlani pri zháňaní krvi pre dieťa, homosexuáli NEMôŽU darovať krv. PREČO?

Vanda Rybanská

Vanda Rybanská

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná 3D matka. Bola som šéfredaktorkou obecného spravodaja a protikorupčnou občianskou aktivistkou v samospráve. Nezávislou obecnou poslankyňou. Spoluzakladateľkou ZOMOS. Lobistkou v parlamente. Kandidátkou do parlamentu za OĽaNO v 2012. Asistentkou predsedu Igora Matoviča. Ako 47. kandidujem za OĽaNO zas. Zoznam autorových rubrík:  zdravotníctvoVláda občanovsamosprávaPolitičky, politici a politikaSpoločnosťNedeľné čítanieViera a RKCMédiávoľby NR SR 2O12

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu