reklama

"Pride" jedného homosexuála- skutočný príbeh.

Hovorí sa "nomen omen" = meno znamením. Roky som rozmýšľala i pýtala sa, prečo naši údajne ťažko skúšaní bratia a sestry homosexuáli nazvali svoj výročný zjazd práve Gay Pride = Pýcha homosexuálov. Na čo sú vlastne pyšní? Nepostrehla som zatiaľ obdobný oslavný manifest žiadnej inakšej zdravotnej menšiny - ani nevidiacich, ani nechodiacich, ani neplodných, ani nepamätajúcich. Včera v noci more komentárov na mienkotvornom portáli konečne vyplavilo správu z pravého poludnia r. 2008:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (180)

"SO SVOJIM PARTNEROM NEMAM V UMYSLE PLODIT DETI... uz to pochop... radsej ako utierat okakane zadky kojencom, a davat pozor na teenagera, aby sa ucil, neotehotnela, a nebrala drogy... si idem zaplavat alebo si precitam knizku, ci sa stretnem s priatelmi...
A radsej ako by som synovi setrl na byt ci skolu, idem na dovolenky...
.
Nie je.. diky bohu, ze ma neobdaril heterosexualnou orientaciou, tuto rolu ti s radostou prenecham...
Za chvilku nerozvaznosti byt potom 18 rokov polootrokom a dojnou kravou ... ako hovori moj hetersexualny dvojnasobny otec,... zije tzv. nultou napravnovychovnou skupinou..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"To ze netuzim rozsievat a oplodnovat zenu, a teda nemat vlastne biologicke deti, mi celkom vyhovuje... zvlast ked pozeram na mojich kamaratov, rovesnikov, spoluziakov a kolegov, ktori nemali to stastie ako ja, a narodili sa ako heterosexuali...
.
Nechcel by som mat ich starosti, a svoj zivot by som za ten ich dnes nemenil ani nahodou...
"

Takže taká je holá pravda!

Máme tu "zdravého" homosexuálneho mladého muža, ktorý má svoj krásny život jasný a pevne vo svojich rukách - JA a moje pôžitky! A pritom ich prácne skrýva za potemkinovskú fasádu "zlá spoločnosť ma diskriminuje". Iste nie je ľahké žiť s takou pretvárkou. Žeby preto sa homosexuáli dožívali o cca 24 rokov menej ako chudáci heterosexuáli v "nultej nápravnovýchovnej skupine"?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako by sa vyvíjal svetonázor tohto chlapca, keby sa jeho heterosexuálny otec pred ním neprezentoval ako frustrovaný "polootrok a dojná krava v nultej nápravnovýchovnej skupine"?

Ako sa mladík s takouto výchovou môže pozerať na heterosexuálneho muža, ktorý "musí" vychovávať 7 svojich detí a ešte sa stará aj o cudzích opustených umierajúcich? a heterosexuálov všeobecne?

Naša spoločnosť je na križovatke: ktorý z týchto 2 živých modelov je vlastne jej pýchou? A budúcnosťou?

venované nielen sv. Štefanovi- mučeníkovi

Vanda Rybanská

Vanda Rybanská

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná 3D matka. Bola som šéfredaktorkou obecného spravodaja a protikorupčnou občianskou aktivistkou v samospráve. Nezávislou obecnou poslankyňou. Spoluzakladateľkou ZOMOS. Lobistkou v parlamente. Kandidátkou do parlamentu za OĽaNO v 2012. Asistentkou predsedu Igora Matoviča. Ako 47. kandidujem za OĽaNO zas. Zoznam autorových rubrík:  zdravotníctvoVláda občanovsamosprávaPolitičky, politici a politikaSpoločnosťNedeľné čítanieViera a RKCMédiávoľby NR SR 2O12

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu